
Waarom krijg ik een rekening als ik alleen maar met de triage assistent heb gesproken?
Het telefonisch contact met de triagist van de Huisartsenpost is een triageconsult. Daar zijn kosten aan verbonden. Deze kosten brengen wij bij u in rekening.
Huisartsenpost Oostelijk Zuid-Limburg
Het telefonisch contact met de triagist van de Huisartsenpost is een triageconsult. Daar zijn kosten aan verbonden. Deze kosten brengen wij bij u in rekening.
Hebt u vragen over uw fractuur of bent u het niet eens bent met uw factuur dan kun u contact opnemen met de financiële administratie van huisartsen OZL, bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 08.30 uur tot 16.30 uur en op woensdagochtend van 08.30 tot 12.00 uur op 045 – 747 00 40 en via debiteuren@huisartsenpost-ozl.nl. De […]
Bent u niet verzekerd? Of niet in bezit van een ‘European Health Insurance Card’ dan krijgt u aan de balie uw factuur welke u gelijk kunt betalen, het liefst per pin.
Wij kunnen rechtstreeks declareren aan uw Europees zorgverzekeraar declareren ingeval u een geldig ‘European Health Insurance Card’ heeft.
Alle huisartsenzorg is verzekerd via de basisverzekering. Dit betekent dat deze kosten niet ten koste gaan van uw eigen risico. U hoeft dus geen kosten te betalen voor huisartsenzorg.De hoogte van de kosten worden ieder jaar vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit. De tarieven voor 2023 zijn:
Zowel het telefonisch consult als het consult bij de huisartsenpost en het huisbezoek worden in rekening gebracht. Met uw verzekeringsgegevens kunnen wij -in de regel- rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar declareren. U heeft er dan geen omkijken naar. Wij kunnen rechtstreek declareren bij Nederlandse zorgverzekeraars of als u een ‘European Health Insurance Card’ heeft.Zijn uw zorgverzekeringsgegevens […]